مشاوره و
راهنمایی

02166551011 (5 خط)
0935-7744777 (پیامرسان)

برند ها

آرمانی

ارتو پاریسی

آزارو

اسکادا

اسنتریک مولکولز

آمواج

ایو سن لورن

باربری

بای کیلیان

بریتنی اسپیرز

بولگاری

بوگارت

پاکورابان

تام فورد

تروزاردی

تیزیانا ترنزی

تیری موگلر

تیفانی

جیمی چو

دانهیل

دل پزو

دی اسکورد

دی کی ان وای

دیزل

دیور

دیویدف

روبرتو کاوالی

زارا

زرجف

ژان پل گوتیر

سالواتور فراگامو

جان آرتس

جنیفر لوپز

شنل

فرانسیس کرکدیجان

کلینیک

کاپتان بلک

کارولینا هررا

کریستیانو رونالدو

کاچارل

کرید

کلوین کلین

گرلن

گوچی

لالیک

لانکوم

لانوین

لویی ویتون

مارک جیکوبز

مارلی

مون بلان

مرسدس بنز

نارسیسو رودریگز

ناسوماتو

ورساچه

ویکتور اند رلف

ویکتوریا سکرت

هاوس آف سیلیج

هرمس

هوگو

خوش آمدید

پیشرفت در نوآوری عطرهای پایدار با عطرهای شدت بالا

بسیاری از مصرف‌کنندگان باور دارند که وقتی یک محصول سایز کوچکی داشته باشد یا به نظر کوچکتر بیاید، از ارزش کمتری برخوردار می شود… با این حال، این همیشه درست نیست! فرمولاسیون‌ها و عطر با شدت بالا به طور متداول در زمینه مراقبت از پارچه، به ویژه در مراقبت از لباس، به کار می‌روند تا همان کارایی بالا در تمیزکاری و عطردهی جذاب را ارائه دهند، اما با استفاده از مواد کمتر.

اگرچه این سوالات در ذهن ما به وجود می آید که دقیقاً عطر با شدت بالا چیست؟ چه مزایایی برای صنعت اندازه‌گیری عطر دارد؟ چرا باید در این فناوری برای آینده سیاره ما سرمایه‌گذاری کنیم؟

 

عطر شدت بالا چیست؟

عطر با شدت بالا، یک فرمولاسیون عطری غلظت‌دار است که به معنای داشتن تعداد بیشتری از مواد بویایی در هر دوز در یک بسته‌بندی کوچک است، بدون از دست دادن کیفیت و شدت عطر.

این محصولات همچنین می‌توانند حاوی مواد با شدت بالا باشند که در دز مصرفی بسیار کم عملکرد قوی دارند. به عنوان مثال، بعضی از نت‌های گرمسیری/میوه‌ای، عنبر و برخی از نت‌های اوزونی ممکن است به عنوان نت هایی با شدت بالا دسته‌بندی شوند. این مواد با تأثیر بالا در زمینه های متفاوتی استفاده می‌شوند تا با کمترین مصرف عطر، عملکرد یکسانی را ارائه دهند.

در زمینه مراقبت از لباس، این به معنای افزایش قدرت عطر در مواد شوینده و نرم‌کننده پارچه است، که به معنای نیاز به دز کمتر در فرمولاسیون نهایی است، نسبت به گذشته که فرمولاسیون‌های سنتی نیاز به دزهای عطر بزرگتر داشتند.

بنابراین، عطرهای با شدت بالا اطمینان این را می دهند که با استفاده از این نوع شوینده ها در پایان کار همان نتیجه ای می بینید که موقع استفاده زیاد از شوینده ها می دیدید.

 

مزایای عطرهای با شدت بالا چیست؟

یکی از مزایای کلیدی این فرمولاسیون‌های نوآورانه، راحتی مصرف‌کننده است. فرمولاسیون‌ها و عطرهای مراقبت از لباس با شدت بالا اطمینان می‌دهند که فقط یک قسمت کوچک از دز مصرفی قبلی برای هر دوره شستشو نیاز است.

دز جدید دقیقاً به کیفیت آب، اندازه ماشین لباسشویی و اینکه لباس ها چقدر کثیف هستند، بستگی دارد، اما حجم قابل توجهی از مواد شوینده یا نرم‌کننده استفاده شده کاهش خواهد یافت. بنابراین، مصرف‌کنندگان نیاز به استفاده از مقدار کمتری محصول در هر دوره شستشو دارند، در حالی که لباس‌های آن‌ها همچنان همان تمیزی و عطر خوشایند را دارا خواهند بود.

علاوه بر این، معرفی طرح‌های جدید با بسته‌بندی زیبا با پمپ و دستگاه‌های اندازه‌گیری جذابیت این فرمولاسیون‌های جدید را برای مصرف‌کنندگان افزایش داده است. این طرح ها به هدف راحت تر شدن تمام مراحل از خرید گرفته تا استفاده در خانه و همچنین حجم بسیار کم موقع ذخیره کردن در خانه تولید شده اند.

تمام این عناصر که به راحتی مصرف‌کننده کمک کرده‌اند، بسیار مهم بوده و برای موفقیت بازاریابی در زمینه مراقبت از لباس با استفاده از شوینده های معطر شدت بالا کمک بسیار زیادی کرده است. فرمولاسیون‌های جدید باید با توجه به مصرف‌کننده نهایی طراحی شوند تا اطمینان حاصل شود که تصمیم‌گیری‌های مثبت در خرید تأثیر بگذارند و امکانات توسعه آینده محصول جدید را تضمین کنند.

 

بررسی اثرات زیست محیطی در عطر های شدت بالا

آسانی حمل و کم‌جا شدن در فضای خانگی تنها مزایای محصولات با شدت بالا نیستند. فشرده‌سازی عطرها هم خبر خوبی برای سیاره ما است.

زیرا عطرهای با شدت بالا غلظت دارند، در فرمولاسیون محصول نهایی به میزان کمتری از عطر نیاز است. مقدار کمتر محصول به معنای کمترین بسته‌بندی است و در نهایت کمترین زباله به دلیل کمترین بسته‌بندی به زباله ها وارد می شود.

این یک مزیت بزرگ برای محیط زیست است چون طبق آمارها 91% از بسته بندی هایی که برای عطر ها استفاده می شود تبدیل به زباله می شود.

علاوه بر این فرایند تولید این محصولات انرژی کمتری نیاز دارد و زمان کمتری هم میخواهد و محصول حاصل در ذخیره‌سازی کمترین فضا را به خود اشغال می‌کند که به معنای کاهش تأثیر بر گرمایش و روشنایی انبار است.

به علاوه، این محصولات در بسته‌بندی‌های سبک عرضه می‌شوند که به کاهش انتشارات از وسایل حمل و نقل در طول حمل و نقل نیز کمک می‌کند و در نهایت معیارهای اکولوژیکی را ارتقا می‌دهد و انتشار گازهای گلخانه‌ای از فرآیندهای مصرف انرژی فشرده را کاهش می‌دهد.

مدیر پایداری در اسپرانس می‌گوید: “با اهمیت بیشتر شدن نوآوری پایدار، این امر مهم است که برندهای فعال در این زمینه در عطرهای با شدت بالا سرمایه‌گذاری کنند. توانایی برآورده کردن و فراتر رفتن از تعهدات و اهداف پایداری با فشرده‌سازی عطرها افزایش می‌یابد در حالی که به مصرف‌کنندگان نهایی کیفیت و عملکرد بالا را بدون کاستگی ارائه می‌دهد.”

این قدرت فشرده‌سازی جذاب است و تأثیر مثبت آن روشن است. به عنوان مثال، فشرده‌سازی مایع شوینده‌های پودری P&G تا 4،000،000 گیگاژول انرژی را در سال ذخیره کرد که معادل تأمین انرژی 34،000 خانه با برق برای یک سال است. این نوآوری متقابل، از عملیات تا استفاده نهایی مصرف‌کننده، می‌تواند برای آینده نوآوری پایدار اساسی باشد.

 

آیا اسپرانس عطرهای با شدت بالا ارائه می‌دهد؟

تخمین زده شده که تا سال آینده اسپرانس عطرهای با شدت بالا برای انواع مختلف کاربردهای عطر در دسته‌های عطرهای ادکلن، مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از خانه در دسترس قرار می دهد.

تکنولوژی فشرده‌سازی عطر اسپرانس اطمینان حاصل می‌کند که ایجاد عطرهای با شدت بالا باعث می‌شود که کمتر از نیمی از دز معمولی برای همان اثر بویایی لازم باشد.

به عنوان نوآوران، عطرسازان اسپرانس این چالش را با توجه به این حقیقت دنبال می‌کنند که دز کمتر به معنای عطرهای کم شدت نیست. عطرسازان ما متخصص در انتخاب دقیق مواد لازم برای افزایش عملکرد هستند تا محصولات نهایی بتوانند رشد کنند و تأثیر کمتری بر محیط زیست داشته باشند.

“این عطرها فقط عطرهای غلظت دار نیستند، هرچند مقدار حلال بسیار محدود است.”  مدیر توسعه عطر جهانی در اسپرانس اظهار داشت. “آن‌ها توسط عطرسازان ویژه ای طراحی شده‌اند پس از انتخاب مواد خام مناسب برای حداکثر کردن عملکرد عطر پس از استفاده در محصول نهایی. به همین دلیل، حتی با دز کمتر، عملکرد هنوز هم قابل مقایسه با عطرهای استاندارد با دزهای معمولی است.”

نمونه‌هایی از محصولات با شدت بالا

با معرفی مایعات شوینده غلظت‌دار، برخی از برندهای تمیزکننده خانگی و تأمین‌کنندگان از این حسن کم شدن حجم بسته بندی و اثرات زیست محیطی آن بهره مند شدند.

به عنوان مثال، شرکت امریکایی متد، فرمولاسیون‌های غلظت‌دار را به سطح بالاتری رسانده و اکنون مایع شوینده غلظت 8X را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مایع شوینده قابل حمل با فرمولاسیون از مواد مبتنی بر گیاه بوده و بطری پمپ آن قابل تجزیه‌شدن است.

در مقایسه با فرمولاسیون‌های مایع شوینده سنتی در بازار، فقط 1/4 از مایع شوینده متد نسبت به مایع شوینده سنتی نیاز است.

هنوز هم با ارائه عملکرد بالا با شدت متناسب، عطرها و فرمولاسیون‌های با شدت بالا یک گام به جلو در پیشبرد نوآوری پایدار هستند. این امر نه تنها تضمین می‌کند که مصرف‌کنندگان با عملکرد بالا راضی هستند، بلکه تأثیر زیست‌محیطی نیز کمینه می‌شود که این به معنای برنده بودن در سراسر زنجیره تأمین و همچنین در فضای پایداری است.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید عمده کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1. عطر شدت بالا چیست؟
– عطر با شدت بالا، یک فرمولاسیون عطری غلظت‌دار است که در آن تعداد بیشتری از مواد بویایی در هر دوز در یک بسته‌بندی کوچک وجود دارد، بدون کاهش کیفیت و شدت عطر.

2. عطر با شدت  چه مزایایی برای صنعت اندازه‌گیری عطر دارد؟
– اندازه‌گیری عطر می‌تواند به بهبود کیفیت و عملکرد محصولات، کاهش مصرف مواد و بسته‌بندی، کاهش تأثیرات زیست محیطی و افزایش راحتی مصرف‌کننده کمک کند.

3. چرا باید در فناوری عطر با شدت بالا برای آینده سیاره سرمایه‌گذاری کرد؟
– فناوری عطر با شدت بالا می‌تواند به توسعه محصولات کارآمدتر، کاهش مصرف مواد، کاهش زباله‌ها و تأثیرات محیطی منفی کمک کرده و برای آینده پایدار تر و محیطی سرمایه‌گذاری موثری باشد.

4. چگونه می‌توان تأثیرات زیست محیطی در عطرهای با شدت بالا را بررسی کرد؟
– عطرهای با شدت بالا باعث کاهش مصرف مواد و بسته‌بندی، صرفه‌جویی در انرژی، کاهش زباله‌ها و انتشارات محیطی کمتری می‌شوند، که این موارد می‌توانند از طریق تحلیل داده‌های زیست محیطی بررسی شوند.

5. آیا اسپرانس عطرهای با شدت بالا را ارائه می‌دهد؟
– بله، اسپرانس قصد دارد تا سال آینده عطرهای با شدت بالا را در دسته‌های مختلف کاربردهای عطر ارائه دهد و تکنولوژی فشرده‌سازی عطر را برای کاهش مصرف مواد و بسته‌بندی بهبود بخشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و
راهنمایی

02166551011 (5 خط)
0935-7744777 (پیامرسان)